torsdag, april 17, 2008

Fredag vann! Kom den 25 april till Hjärtats bar

Fredag vann en jordskredsseger* över torsdag i folkomröstningen. Därför ses vi i Stockholm den 25:e!
Tid: Fredag den 25 april klockan 18

Plats: Söders Hjärta, Bellmansgatan 22 b
Om du aldrig har varit på Söders Hjärta förut så kommer vägbeskrivningen här: Gå från t-bana Mariatorget (uppgång Mariatorget), snedda över torget ut till Hornsgatan och så ligger Bellmansgatan ett kvarter bort mot Slussen räknat. Eller promenera 550 meter på Hornsgatan eller St Paulsgatan från Slussen - efter Maria Magdalena kyrkogård kommer Bellmansgatan. Karta här. Vi brukar sitta i rummet innanför baren, där finns det mest plats.

Alla är väldigt, otroligt, fantasmagoriskt välkomna!

* Av 19 röstande ville 16 st (84 %) ses på fredagen, medan endast 8 st (42 %) föredrog torsdagen. Det kan verka förvirrande, men vad är inte förvirrande i dessa tider.

15 kommentarer:

Ö-Helena sa...

Äsch då! Då är jag i Västerås. Hoppas på nästa gång i stället! Ha det så kul allihop och hör gärna av er om nu kommer till Göteborg!

Anna sa...

Attans. Men jag säger som till Studiomannen - vi får ses på bloggpicknick i sommar. Det kanske blir både i Stockholm och Göteborg!

ab sa...

Okidok.

Bloggpicknick låter också kul. Riktigt kul faktiskt, när man tänker efter. Djurgården? Eller Karlberg?

Johnny sa...

Trots att jag är riktigt, riktigt övertrött ska jag komma. Men jag jobbar innan dess, så jag lär komma nån timme senare.

Anna sa...

Du är säkert lika trevlig när du är övertrött, eller tillochmed ännu trevligare. Det ska bli kul att ses igen!

Lotta sa...

Jag hoppas verkligen att jag kan komma loss. Har en jobbdeadline den dagen, men ska försöka jobba mycket tidigare i veckan istället.

kulturbloggen sa...

Hej

jag har glömt mina inloggningsuppgifter hit och vill ha hjälp att få in mitt förslag på bloggträff i Göteborg lördag 26 april:
http://kulturbloggen.com/?p=3441
RS
Kulturbloggen.com

Lena, northofsweden sa...

etthundratjugosex procent? hur många bloggare finns det egentligen?

Anna sa...

Jättemånga! Snart tar vi över världen!

Ö-Helena sa...

Jag kanske kommer i alla fall! Har just insett att det inte är så långt från Västerås.

Anna sa...

*håller tummarna*

Studiomannen sa...

Liveblogga!

Lotten sa...

Men!

Om mitt liv är ett schackbräde, så står bönderna just nu på kungens plats. Allihop. Kungen ligger under brädet och drottningen håller på att trilla över kanten medan hästarna springer omkring som yra hönor.

Ergo: jag kan inte komma, men tänkte att om ni dricker tre öl åt mig, så känns det lite bättre. För mig i alla fall.

Håkan (hakke) sa...

Lotten: Topp! Får se om jag dessutom spär på med mina egna tre öl eller om jag sparar dem till sommarens bloggpicknick. Det avgörs förmodligen av mängden jordnötter jag konsumerar till ölen. Jag har en tendens att få väldigt ont i huvudet dagen efter när jag äter mycket jordnötter på krogen.

I LOVE YOU sa...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室